ORGANIZATION
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 2
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 1514

تعمير انواع جارو برقي چگونه است؟

جاروبرقي از لوازم برقي پر مصرف در منازل است كه نقش مهمي در نظافت و بهداشت عمومي دارد. يك جاروبرقي خوب با مكش مناسب مي تواند حتي غبارهايي كه با چشم ديده نمي شوند را نيز از لابلاي فرش و موكت بيرون بكشد. استفاده مداوم از جاروبرقي مي تواند موجب آسيب به قطعات داخلي دستگاه مي شود. آموزش تعمير جاروبرقي در خانه به مواردي كه اغلب در منازل موجب عدم كاركرد دستگاه مي شود اشاره دارد و راهكارهايي را براي رفع عيب و تعميرات جاروبرقي در خانه پيشنهاد مي دهد. قبل از هر اقدامي بايد علت اصلي مشكل را پيدا كرد.

تعميرات جارو برقي در تهران

اگر شلنگ جاروبرقي تميز است اما هنوز مكش ندارد، براي رفع عيب و تعمير چه بايد كرد ؟

اگر شلنگ جاروبرقي تميز است اما هنوز مكش ندارد، مراحل زير را چك نماييد:

  • عدم مكش در هنگام تعمير جاروبرقي پارس خزر به معناي عدم جريان يافتن هوا است.
  • به شكلي واضح پاكت، فيلتر هاي مختلف و نهايتا سر برس گردان جارو برقي، جايي كه ماشين با فرش برخورد مي كند؛ را چك كنيد.
  • بيشتر جارو ها اجازه دسترسي آسان به اين نقطه مكش گرد و غبار را مي دهند.
  • معمولا براي تعويض تسمه برس گردان جاروبرقي معمولا شما نياز مند پيچ گوشتي فيليپ كه نوك آن مانند علامت + است هستيد.
  • برس بعضي از جاروبرقي ها هم قابل تعمير نيست و حتما بايد تعويض شود.

مشكلات جاروبرقي و تعميرات آن

تعمير جاروبرقي قائم

تميزي و پاكيزگي خانه شما بدون انجام نظافت هاي هفتگي و جارو كشيدن هاي منظم ميسر نمي شود و مي توان ميزان پاكيزگي خانه تان را به اندازه كيفيت عملكرد جاروبرقي تان دانست. جاروبرقي دستگاهي با عملكردي سريع و دقيق، بهترين وسيله براي نظافت و پاكيزه نگه داشتن خانه شماست. اما اگر براي اين دستگاه قابل اعتماد و پُركارتان اتفاقي افتاده و دچار مشكل شود، چه خواهيد كرد؟ بروز مشكل و از كار افتادن جاروبرقي به هيچ وجه دور از انتظار نيست و مي تواند موجب آشفتگي محل زندگي شما گردد. طبيعتا اين اتفاق ناخوشايند مي تواند شما را دچار اعصاب خوردي و كلافگي نمايد و شما را به خريد جاروبرقي جديد و نگراني ها و دردسرهاي آن بياندازد. اما راه حل بهتر و كم هزينه تر، تعميرات جاروبرقي است. ممكن است در يافتن تعميركار متخصصي كه بتواند مدل دستگاه شما را تعمير و به خوبي آن را به شرايط عملكردي بهينه بازگرداند، دچار مشكل شويد. به همين دليل سه سوت تعمير براي كمك به شما اينجاست. متخصصين مجرب سه سوت تعمير حال و روز شما را بهتر از هر كسي درك كرده و در سريعترين زمان ممكن براي تعمير جاروبرقي شما به صورت گارانتي شده و بر طبق اصول به منزل شما خواهند آمد.

جارو برقي هاي موجود در بازار با برند هاي مختلفي مي باشند كه به چند نمونه از آنها اشاره مينماييم:

هر يك از برند هايي كه اشاره شد داراي نقاط قوت و ضعف هايي هستند كه معمولا بعد از مدتي كار كردن ايرادات دستگاه بروز نموده و نياز به تعمير است.

تعمير جاروبرقي ناسيونال

متخصصان ما در كمترين زمان با بهترين امكانات مي توانند جاروبرقي ناسيونال شمارو تعمير كنند.

تعمير جاروبرقي ناسيونال يكي از بهترين نوع نه تنها در برند فيليپس بلكه در ميان تمام جاروبرقي ها است. اين مدل جزو خانواده پرفورمر است كه زيبا، مقرون به صرفه و بسيار قوي هستند. اين جاروبرقي طراحي زيبا و خيلي شيكي دارد و از نظر رنگ بندي هم خيلي جذاب است.

طول كابل در جاروبرقي ناسيونال در مدل هاي مختلف فرق دارد ولي در بعضي از مدل ها كه طول كابل ها بلندتر است به شما كمك مي كند بدون نياز به تغيير پريز جاروبرقي خود اتاق ها و سالن هاي بزرگتان را جارو كنيد.

جاروبرقي ناسيونال نسبت به بسياري از رقبايش سبك تر است. روي بدنه‌ي زيباي اين مدل دو دكمه براي قطع و وصل جريان برق و همچنين جمع كردن سيم برق وجود دارد. پيچ تنظيم قدرت نيز در ميانه دستگاه قرار گرفته است.

تعمير جاروبرقي كنوود

كنوود جايگاه قابل قبولي در بازار داره و در سطح جهاني به عنوان يكي از رهبران بازار در صنعت لوازم خانگي شناخته شده. البته به صورت محدود. كنوود راه حل‌هاي خلاقانه اي براي مشتريان در زمينه لوازم خانگي خانه و آشپزخانه ايجاد كرده.، از آغاز كار بر تحويل محصولات با كيفيت بالا و با طراحي‌هاي خلاقانه تمركز كرده كه در آن جنبه‌هاي مهندسي و طراحي برجسته است از جمله ماشين لباسشويي، جارو برقي ، فريزر و لوازم آشپزخانه منحصر به فرد نسبت به ديگر برندهاي موجود در بازار.

امروزه، ما در شرايط نوآوري و فن آوري محصولات را گسترش ميدهيم زيرا هدف نهايي ما اين است كه مصرف كنندگان ما يك زندگي سالم با وسايل دوستدار محيط زيست داشته باشند.

  • سيم جمع كن قطع شده

اگر برق در دوشاخه جريان دارد و پريز هم سالم است بهتر است قبل از تعمير جاروبرقي سيم رابط را بررسي كنيد. آيا از نظر ظاهري سيم رابط جاروبرقي سالم است؟ اگر سيم اصلي دچار آسيب باشد بايد تعويض شود. براي اطمينان ار رسيدن برق به دستگاه و سالم بودن سيم از فازمتر و يا ولت متر استفاده كنيد. اگر سيم جمع كن كاملا سالم بود ولي برق به جاروبرقي نمي رسيد مي توانيد با حلقه هاي گردان سيم جمع كن را چك كنيد. شاخك هاي زير سيم جمع كن، با حالت فنري خود ارتباط بين سيم و گرداننده ها را برقرار مي كنند. از كاتالوگ جارو مي توانيد اطلاعات مربوط به آزاد كردن سيم جمع كن را پيدا كنيد. تعميرات سيم جمع كن نياز به تخصص دارد كاملا طبيعي است كه نتوانيد آن را تعمير كنيد.

منبع: https://3sottamir.ir/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۳:۳۶ ] [ ORGANIZe ]

تيم سه سوت تعمير

در دنياي امروز با گسترش روزافزون شهرها و مشكلات ناشي از آن، اغلب افراد براي كسب و كار خود از اينترنت استفاده مي‌كنند. راحتي سفارش خدمات و خريد و صرفه جويي در وقت , مشتري مداري منحصر به‌فرد , دسترسي به انواع بيشتري از كالاها و خدمات با قيمت مناسب و غيره عمده دلايل افزايش روز افزون تمايل به خريد اينترنتي مي باشد.

تعمير برد الكترونيكي لوازم خانگي

گروه تعميرات تعميرات تخصصي سه سوت تعمير داراي سابقه درخشان در تعميرات لوازم خانگي با هدف هرچه كمتر كردن زمان انتظار براي تعميرات لوازم خانگي وبسايت خود را در سال ۱۳۹۹ تاسيس و شروع به خدمت رساني و مشاوره آنلاين به هموطنان عزيز نمود. هدف ما هميشه حفظ رضايتمندي مشتري و تعمير تمامي لوازم خانگي در حضور مشتريان، بدون جابجايي لوازم خانگي بوده و با عنايت حق، با افتخار دارا بودن ۱۰۰% رضايتمندي مشتريان تا به اينجا به اين مهم دست يافتيم. كافيست فقط يك بار با كارشناسان 3sottamir تماس بگيريد تا از تفاوت در نوع خدمت رساني و سرويس دهي آني سرويس مطلع و براي هميشه يكي از مشتريان راضي ما شويد. اگر لوازم خانگي شما نياز به تعميرات دارد، همين حالا فرم مشاوره رايگان تعميرات لوازم خانگي را پر كنيد، كارشناسان ما در كوتاهترين زمان ممكن با شما تماس خواهند گرفت

هر روز هزاران نفر به سه سوت تعمير مي آيند تا:

  • تعميركار لوازم خانگي براي كالاي خراب خود پيدا كنند.
  • آموزشهاي تعمير لوازم خانگي را بخوانند.
  • محصولات مصرفي دستگاه مورد نظر خود را پيدا كنند.
  • ياد بگيرند كه چگونه طول عمر وسايل برقي خانه خود را افزايش دهند.

شما ميتوانيد عضوي از سه سوت تعمير باشيد و به ما اعتماد كنيد, در سه سوت تعمير هر توصيه محصول به خوبي مورد تحقيق و آزمايش قرار گرفته و با اقتدار توسط مجموعه اي از بهترين كارشناسان تعيين ميشود. بنابراين ميتوانيد بينش آنها را باور داشته باشيد و خود را در بازار احساس كنيد.

منبع: https://3sottamir.ir/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۳:۲۹ ] [ ORGANIZe ]

۵ ويژگي مهم شركت لورا luraco

5 قدم اوليه و بسيار مهم براي تجارت بهتر

تجارت بهتر يعني موفقيت و رسيدن به اهداف كاري ، راهي كه براي آن بايد از تجارب مديران و موفق هاي دنياي بيزينس استفاده كرد.

به گزارش اقتصادآنلاين به نقل از نمناك، براي پيشرفت در تجارت به پول بيشتر نياز نيست بلكه بايد ايده هاي خوبي داشته باشيد ،نگران سرمايه گذاري هاي جديد نباشيد بيشتر روي چيزهايي كه مد نظر داريد تمركز كنيد اگر ميخواهيد تجارتتان پيشرفت كند. تنها ايده كافي نيست بلكه ايده راه را هموارتر مي كند اين واقعيت نبايد شما را بترساند در واقع باعث مي شود واقع بينانه تر به تجارت نگاه كنيد.

5 كاري كه lura بايد براي بهتر شدن تجارت و بيزينس انجام دهيد

تحقيق در مورد تجارت بسيار ضروري است چون بارشد تجارتهاي اينترنتي رقابت در اين عرصه بسيار دشوار شده است .درتجارت هاي كوچك و بزرگ افراد دنبال رقيب هايي هستند كه قدرت گفت و گوي بالاتري دارند وسايل را با قيمت ارزان تر مي فروشند ،تحقيقات به شما نشان مي دهند كه در حال و آينده كجا خواهيد بود.

تحقيق ايده و كارهاي درست را نشان ميدهد وبه شما ياد ميدهد كه چگونه كار كنيد و چه نكته مثبتي از كار بگيريد مهم نيست در تجارت نياز به كمك داريد يا نه تحقيق در اين مورد باعث ارتقا در اين عرصه مي شود و همين طور باعث درس گرفتن از پيروزي ها و اشتباهات مي شود.

اشتباهات را در مسير كاري مدام اصلاح كنيد 

در طول مسير آزادي در محل كار خلاقيت را پرورش مي دهد براي داشتن نظر بهتر بايد ياد بگيريد خطر كنيد بنابر اين خلاقيت خود را بالا ببريد و سعي كنيد كارهاي جديدي انجام دهيد و اشتباه كنيد اين تنها كار يادگيري در طول مسير است بهترين نظرات تجارت وقتي خلاقيت ريست كردن و اشتباه كردن با هم تركيب شود ايجاد مي شود.

ايده هاي قبلي را توسعه دهيد

جول مدير رسانه عمومي مجموعه اي را بر اساس ايده هاي ديگران بنا كرده است وايده هاي خوب را از بين همين نظرات بيرون آورده اگر ايده اي به ذهنتان رسيد حتما آنرا ثبت كنيد. كاري كه بايد انجام دهيد دوايده را كه تقريباً يك شباهت دارد انتخاب كرده و چگونگي ارتباط و تفاوت آنها را بسنجيد مثلاً دو ايده را كنار هم بگذاريد نقاط تفاوت را مرتبط كنيد و يك ايده واحد بسازيد.

هركسي براي پيشرفت پيشنهادي دارد 

اينكه هر كسي چيزي براي پيشنهاد كردن دارد سعي كنيد در تجارت از تجارب گروه هاي ديگر luraco.com استفاده كنيد چون برخي گروه ها مهارت يا پول براي به اشتراك گذاشتن دارند هرشخصي چيزي براي ارائه دادن دارد فقط به دنبال موقعيتي براي بروز دادن آن هستند براي اينكه نظرات بهتري داشته باشيد موارد را همه جانبه بسنجيدبهترين راه براي انجام اين كار گفتگو با تيم مقابل است شما نيازمند افرادي پيرامون خود هستيد كه صادق باشد نه فقط تاييدتان كند دو گروه با عقايد مختلف تشكيل دهيد و از نظرات آنها براي پيشرفت بازخورد استفاده كنيد

شناخت مشتري راز مهم افراد موفق در تجارت

يكي ديگر از راه هاي پيشرفت در تجارت شناخت مشتري و سليقه آن است اگر هوشيار و آگاه باشيد در واقع 50 درصد راه را با موفقيت طي كرده ايد چون سرمايه گذاري در جايي كه تقاضا باشد با سرعت بيشتري پيشرفت مي كنداز خودتان بپرسيد چه كسي مشتري مان است مشتريمان چه چيزي نياز دارد شركت چه كاري براي كمك به مشتري انجام مي دهد با انجام اين مراحل متوجه تغيير و پيشرفت درروند تجارتتان خواهيد شد.

منبع : http://luraco.parsiblog.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۲:۰۲ ] [ ORGANIZe ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب